Dzięki
doświadczeniu i poznaniu możliwości organizacji dostaw przez firmy
spedycyjne, opracowaliśmy i stale udoskonalamy sposób pakowania
przesyłek tak aby materiał docierał do Państwa
bez uszkodzeń. Niestety, ale nie jesteśmy w stanie kontrolować przesyłki po opuszczeniu naszego magazynu.
Stosujemy
optymalne zabezpieczenie transportowanego towaru poprzez zastosowanie
taśm nylonowych spinających materiał na paletach,
osłony LAMIFLEX - dla zabezpieczenia tłoczysk.
Każda paleta jest owinięta folią stretch. Jeżeli po otrzymaniu dostawy zauważą Państwo
uszkodzenie folii to koniecznie w obecności kuriera,należy sprawdzić czy dostarczony materiał nie został uszkodzony.
Jeżeli
takowe zostanie stwierdzone należy spisać protokół uszkodzenia
przesyłki, który ma przy sobie każdy kurier oraz wykonać zdjęcia
dostarczonej przesyłki co będzie podstawą do złożenia reklamacji dostawy towaru u spedytora.
W momencie kiedy kurier opuści Państwa firmę a uszkodzenie zostanie stwierdzone po rozpakowaniu
przesyłki będziemy mieli zamkniętą drogę do złożenia reklamacji.
Link do protokolu DHL :
Dostarczany towar jest weryfikowany na naszym magazynie na kilku etapach. Przy przyjęciu materiału na magazyn po dostawie
w czasie cięcia i pakowania. Daje to nam maksimum pewności, że wysłany towar trafi do Państwa bez uszkodzeń
mechanicznych.Dodatkowo nasze przesyłki pakowane są w strefie monitoringu. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy weryfikować stan wysłanej przesyłki. Czas zgłaszania niezgodności w dostawie towaru ograniczony jest do 4 dni od daty otrzymania przesyłki.
Na Państwa życzenie towar może zostać spakowany bez użycia naszych znaków handlowych. Prosimy o przekazanie stosownej informacji w zamówieniu.